Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Mi csak szeretnénk, hogy játék, hogy az emberek élvezik

2011.11.29

A utóhatásaként eseményeket követően Japánban, médiajelentések összpontosított néhány kapcsolódó történetek: Sega késleltetett Ryu ga Gotoku: Of the End (ismert az USA-ban a Yakuza: Holt lelkek), a Sony törölt MotorStorm Apokalipszis japán kiadás, Namco Bandai kérte kiskereskedők, hogy elpusztítsa One Piece Unlimited Cruise SP DVD reklámokra is videofelvételt egy karakter létrehozása cunami, és IREM törölt Zettai Zetsumei Toshi: Summer Memories (ismert az USA-katasztrófa jelentés 4). De míg ezek van a legtöbb média figyelmet, ők messze nem az egyetlen példa.

Bár ezt a képet teszi a jelenetet egy kicsit nehéz észrevenni, Namco a Katsuhiro Harada (fent) és a csapat megváltoztatta Tekken Tag Tournament 2-es vége késő fejlesztési megmutatni főnök karakter ismeretlen nevetve, miközben süllyed egy tó. [Game image kihúzták felvételek írta: YouTube felhasználó arc10173.]

Namco a Harada, például azt mondja, a csapat dolgozik a Tekken Tag Tournament 2 megváltozott jelenet játszik, hogy miután valaki legyőzi a főnök karakter ismeretlen. Amikor egy játékos nyer, hogy a harc, a cut-scene mutatja meg süllyed egy tó, ami a csapat úgy érezte, tudta elküldeni a rossz üzenetet, és emlékeztetni néhány árvíz áldozatainak. "Amikor néztük meg, hogy úgy gondoltuk, elképzelhető, hogy néhány ember emlékszik a cunami és az emberek, akik belefulladt a katasztrófa, ezért úgy döntöttünk, hogy változtassa meg", mondja Harada. "Az emberek, akik ismerik a játékot tudja, hogy valójában nem gyilkos a személy - csak most legyőzte őket, hogy kerek. De, hogy még inkább nyilvánvaló, mi hozzá nevetve - egyfajta kísérteties hangzású nevet, amikor a legyőzte, hogy csak vegye az irányba - és mi változott, hogy hogyan nézett ki egy kicsit. "

Hasonlóképpen, CyberConnect2 vezérigazgatója Hiroshi Matsuyama azt mondja, hogy csapata változott jelenet egyik Naruto játék, ahol egy karaktert fulladt az eredeti történetet. "Mi volt a fejlődés a földrengés után, ezért úgy döntött, hogy változtatni egy fuldokló jelenet, ahol a karakter elhalványul a fény, hogy ne jogsértő senkit," mondja. "Természetesen, ha teszünk játékokat, nem vagyunk próbál bántani sem az áldozatok családjai, mi csak szeretnénk, hogy játék, hogy az emberek élvezik."

Szöcske a Akira Yamaoka azt mondja, hogy csapata is eltávolították cunami hivatkozások egyik játék jelenleg fejlesztés alatt, bár ő nem hajlandó mondani, melyik. "Én személy szerint nem hiszem, el kell távolítania semmit játékok," mondja. "Mi nem így könnyű a helyzet, vagy ilyesmi, de ez egy érzékeny kérdés. Ez olyan, mint Amerikában 9 / 11 után, amikor sok-sok játék döntéshozók voltak eltávolítása jelenetek épületek robbanó vagy felborulás stb"

Két nappal a földrengés után, Capcom művész Tatsuro Iwamoto írt egy vázlatot a Twitter ösztönözve az embereket Japánban fenntartani a pozitív hozzáállás.

"Megpróbálunk nem túl érzékeny, de azt hiszem, a mentalitás a japán nép drasztikusan megváltozott," tette hozzá a Grasshopper Goichi Suda. "Tehát ez egy lehetőség számunkra, hogy tükrözze, és gondolom az irányba vagyunk véve, az ország egészének."